Prezentace (pracovní listy) z workshopů konference Učíme formativne.cz otevřete kliknutím na obrázek. U workshopu Tandemová výuka a komiks jako prostředek k hodnocení žáků je místo prezentace zveřejněn záznam.
Záznam přednášek a panelové diskuse můžete zhlédnout na www.ucimeformativne.cz.
Tandemová výuka a komiks jako prostředek k hodnocení žáků (Milan Khas, Josef Janoušek, ZŠ Staňkov)
![](https://formativne.cz/wp-content/uploads/2021/11/WS1.png)
Kritéria jako nástroj pedagogické diagnostiky aneb Bez cíle do cíle nedoběhneš (Anna Churáčková, Základní škola a gymnázium Navis)
![](https://formativne.cz/wp-content/uploads/2021/11/WS2.png)
Losovátka / špachtle na 1. a 2. stupni ZŠ (Eva Machová, Pavla Nawratová, ZŠ Zdice)
![](https://formativne.cz/wp-content/uploads/2021/11/WS3.png)
Formativní hodnocení z pohledu distanční výuky na 2. stupni ZŠ (Marie Horčičková, ZŠ Angel)
![](https://formativne.cz/wp-content/uploads/2021/11/WS4.png)
Práce s kritérii na 1. stupni ZŠ (Eva Luhanová, Lucie Třešňáková, ZáŠkola)
![](https://formativne.cz/wp-content/uploads/2021/11/WS5.png)
Metakognitivní strategie ve formativním hodnocení na 2. stupni a SŠ (Mária Ganajová, Ivana Sotáková, Andrea Lešková, UPJŠ v Košiciach)
![](https://formativne.cz/wp-content/uploads/2021/11/WS6.png)
Formativní hodnocení a Hejného matematika (Sylva Peclinovská, ZŠ Planá nad Lužnicí; Jan Chudík, ZŠ Hostivice)
![](https://formativne.cz/wp-content/uploads/2021/11/WS7.png)
Formativní hodnocení v českém jazyce na 2. stupni ZŠ (Pavla Štěpánová, ZŠ Květnového vítězství)
![](https://formativne.cz/wp-content/uploads/2021/11/WS8.png)