NOVINKY

Každý potřebuje vědět, co už umí, co mu jde a v čem se naopak může zlepšovat
Petra Vallin, učitelka, lektorka a koordinátorka rozvojových projektů. Vystudovala učitelství pro 1. stupeň ZŠ se specializací angličtina na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Na PedF UK vyučuje kurzy pro zahraniční studenty Content and Language Integrated Learning (CLIL), Encouraging Creative Thinking in Schools a Inclusive Education and Multiculturalism, podílí se na tandemové výuce Učitelského praktika a Didaktiky. […]
Více
Druhá část druhé konference Formativne.cz probíhá online
Ve středu 4. listopadu proběhlo druhé ze tří setkání v rámci 2. konference Formativne.cz. Jedná se o aktivitu v projektu Zavádění formativního hodnocení na základních školách, který realizuje Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy ve spolupráci se vzdělávací organizací EDUkační LABoratoř. Program druhého setkání byl rozdělen do tří částí – společný úvod, workshop a závěrečná diskuse. V úvodní […]
Více
Učitelé prvního stupně používají formativní hodnocení spontánně
V rámci projektu Zavádění formativního hodnocení na základních školách, který realizuje Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy ve spolupráci se vzdělávací organizací EDUkační LABoratoř, funguje osmnáct skupin formativního hodnocení, které se schází na devíti základních školách ve čtyřech krajích České republiky. Skupiny nabízí pedagogům z okolních škol kolegiální podporu při zavádění formativního hodnocení do jejich praxe.  S Petrou Vallin, […]
Více
Druhá konference Formativne.cz probíhá online
Ve středu 14. října proběhlo první ze tří setkání v rámci 2. konference Formativne.cz. Jedná se o aktivitu v projektu Zavádění formativního hodnocení na základních školách, který realizuje Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy ve spolupráci se vzdělávací organizací EDUkační LABoratoř. Konference měla podle původního plánu proběhnout v hotelu Thermal v Karlových Varech. Kvůli zhoršující se epidemiologické situaci se však organizátoři […]
Více
Formativní hodnocení na 1. stupni ZŠ se liší pouze formou, která musí odpovídat věkovým možnostem žáků
V rámci projektu Zavádění formativního hodnocení na základních školách, který realizuje Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy ve spolupráci se vzdělávací organizací EDUkační LABoratoř, funguje osmnáct skupin formativního hodnocení, které se schází na devíti základních školách ve čtyřech krajích České republiky. Skupiny nabízí pedagogům z okolních škol kolegiální podporu při zavádění formativního hodnocení do jejich praxe. S Terezou […]
Více