NOVINKY

Projekt formativne.cz spouští databanku příkladů dobré praxe
V rámci projektu Zavádění formativního hodnocení na základních školách, který realizuje Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy ve spolupráci se vzdělávací organizací EDUkační LABoratoř, je jedním z výstupů databanka příkladů dobré praxe. Databanka příkladů dobré praxe jednotlivých metod, nástrojů a technik formativního hodnocení (FH). Databanka mimo zmíněné příklady dobré praxe obsahuje návrhy postupu v zavádění modelu formativní školy […]
Více
Závěrečná (online) konference Učíme formativne.cz
V rámci projektu Zavádění formativního hodnocení na ZŠ, který realizuje Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy a vzdělávací organizace EDUkační LABoratoř, pořádáme v pátek 12. listopadu 2021 závěrečnou online konferenci zaměřenou na rozvoj dovedností v oblasti formativního hodnocení. Program a registraci najdete na www.formativne.cz/konference.
Více
V pátek 12. listopadu proběhne závěrečná konference Učíme formativne.cz
V rámci projektu Zavádění formativního hodnocení na základních školách, který realizuje Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy ve spolupráci se vzdělávací organizací EDUkační LABoratoř, měli učitelé základních škol ve čtyřech krajích ČR možnost setkávat se, sdílet svou praxi a tvořit pod odborným vedením materiály do databanky formativního hodnocení. Tito učitelé a další inspirativní osobnosti se nyní podělí […]
Více
Formativní hodnocení, nebo responzivní výuka?
V rámci projektu Zavádění formativního hodnocení na základních školách, který realizuje Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy ve spolupráci se vzdělávací organizací EDUkační LABoratoř, funguje osmnáct skupin formativního hodnocení, které se s dalšími schází na devíti základních školách ve čtyřech krajích České republiky. Dylan Wiliam, jeden z nejznámějších odborníků v oblasti vzdělávání a formativního hodnocení, sám v minulosti potvrdil, že by […]
Více
Formativní hodnocení? Jde o smysluplnou investici
V rámci projektu Zavádění formativního hodnocení na základních školách, který realizuje Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy ve spolupráci se vzdělávací organizací EDUkační LABoratoř, funguje osmnáct skupin formativního hodnocení, které se schází na devíti základních školách ve čtyřech krajích České republiky. Skupiny nabízí pedagogům z okolních škol kolegiální podporu při zavádění formativního hodnocení do jejich praxe. Názory učitelů […]
Více